HTML

Az én Kiskertem

A kerttől ameddig a szem ellát...

Friss topikok

  • Sand Lover: A szárzeller tőlünk nyugatabbra nagy becsben áll, nyersen is fogyasztható és nagyon egészséges. Zö... (2010.04.09. 10:12) Hogyan kerül a cipő az asztalra?
  • Starfish_hun: Hello, Drukkolok innen a beton-dzsungelből! Az én tavalyi erkély-paradicsom projektem csúfos kuda... (2010.03.27. 12:10) Itt a tavasz, írány a kert!

Linkblog

Valami elindult...

2010.04.21. 22:12 Killy74

 

Az előző bejelentkezés óta valami elindult a kertben. A korábbi bejegyzésben említett almafa például egész szépen kizöldült. Az persze még mindig nyitott kérdés, hogy ebből a botból hogyan lesz fa, de az azért bíztató, hogy még él. 
 
Pár nappal ezelőtt elültettem balkonládába egy-két fűszernövényt is, remélem azok is szépen ki kelnek. Az az egy gond, hogy megint nem jelöltem meg, hogy hova mit ültettem, így ha kinőnek, akkor még meg kell fejteni, hogy pontosan mi is az, ami ki nőt.  
Lassan itt az ideje a palánták ültetésének is. A hétvégén meglátogatjuk valamelyik faiskolát és veszünk néhány paradicsom és paprika palántát. Az ültetésről remélem tudok majd képes riportot készíteni.
 
Valahol kellene szereznem egy ládát is, mert csodák-csodája sikerült vennünk vetőburgonyát, ami el szeretnék ültetni egy földdel teli ládába, csak láda nincs még, de a krumpli után ez már nem lehet akadály.
Az jutott eszembe egyébként, hogy városi gyerek lévén én még nem láttam krumpli virágot, illetve egyáltalán krumplit sem, hogy hogyan terem. Persze azt tudom, hogy a krumpli a termést a föld alatt hozza, de ennél sokkal többet nem tudok.
 
Azt hiszem itt az ideje, hogy ebbéli tudásomat is elmélyítsem, akárcsak a krumplit a földbe. Azt tudom, hogy annak idején, amikor a krumpli megérkezett Európába, akkor először a zöldjével próbálkoztak, de viszonylag hamar rájöttek, hogy a rossz végéről kezdtek neki a dolognak, azaz a krumplinak. Remélem legalábbis, hogy ezt jól tudom.
 
Szintén meglepetés volt, hogy az ősszel elültetett tulipán hagymák is kikeltek, és ami igazán meglepett, hogy én már el is felejtettem, hogy ültettem.
 
 
 
 
Egyelőre ennyit a kertből, hamarosan újra jelentkezem!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kert-elek.blog.hu/api/trackback/id/tr911941265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása