HTML

Az én Kiskertem

A kerttől ameddig a szem ellát...

Friss topikok

  • Sand Lover: A szárzeller tőlünk nyugatabbra nagy becsben áll, nyersen is fogyasztható és nagyon egészséges. Zö... (2010.04.09. 10:12) Hogyan kerül a cipő az asztalra?
  • Starfish_hun: Hello, Drukkolok innen a beton-dzsungelből! Az én tavalyi erkély-paradicsom projektem csúfos kuda... (2010.03.27. 12:10) Itt a tavasz, írány a kert!

Linkblog

Visszatérés a kertbe

2010.07.04. 21:37 Killy74

Sajnos hosszú ideje nem volt érkezésem, hogy írjak egy bejegyzést. Persze nem mintha az írásaimra éhező tömegek zaklattak volna, hogy mikor jelenik meg újabb poszt, de úgy éreztem, hogy már nem várhatok tovább. :)

Szóval sok minden történt az utolsó bejegyzésem óta. 

Először a rossz hír. A tavasszal elültet magok egy ideig nőttek, aztán eltűntek. Egyéb elfoglaltságaim miatt nem volt időm gondozni a növényeket, így előbb csak egy-két. később egy halom gyom jelent meg az elkerített részen, mára már csak gaz maradt. Múlt héten még tettem egy kósza kísérletet, hogy megtaláljam a hagymákat és a többi zöldséget, azonban sajnos csak a piros retket találtam meg, annak azonban még nőnie kell, nem tudtuk megkóstolni.

Sajnos a paprikák is feladták harcot. Nem tudom pontosan, hogy mi történt, a leveleket valami megette. Olyan mintha csigák ették volna meg a leveleket, de csigát nem láttam, ráadásul a csiga súlya alatt valószínűleg eltört volna maga a növény is. Szóval nem tudom miért, de valahogy eltűntek a levelek. Szóval paprika idén már nem lesz, így ugrott saját lecsó project is. 

A jó hír viszont az, hogy a paradicsomok a jelek szerint egész jól bírják a kiképzést. Hála a geotextilnek, ott a gazzal sem kell szenvedni.

Most jut eszembe, hogy azt nem is írtam, hogy mit ültettem el. Szóval ültettem két korán termő paradicsom, erre még később visszatérek.

Szóval a korán termő fajtán kívül ültettem még 4 tő Lucullust is, remélem jól írtam a nevét. Ültettem két tő koktél paradicsomot, egy tő un. fekete paradicsomot, 4 tő kecskeméti bőtermőt, és 4 tő érdi bőtermőt, amit én neveztem el így, mert az apósomtól kaptam, és már tavaly is komoly termést tudtunk szüretelni erről a fajtáról. Szóval ez a paradicsom portfolióm. :)

Visszatérve a korai termő paradicsomra, ma leszüreteltem az első paradicsomokat. Beindult a szezon! :)

Az első 3 darab paradicsomot barátoknak adtuk, így nem tudom, hogy milyen az ízük, remélem, hogy finomak, a következő paradicsomokat majd jól megkóstoljuk!

Hát ennyit egyelőre a én kis kertemből, hamarosan újra jelentkezem!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kert-elek.blog.hu/api/trackback/id/tr182129498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása