HTML

Az én Kiskertem

A kerttől ameddig a szem ellát...

Friss topikok

  • Sand Lover: A szárzeller tőlünk nyugatabbra nagy becsben áll, nyersen is fogyasztható és nagyon egészséges. Zö... (2010.04.09. 10:12) Hogyan kerül a cipő az asztalra?
  • Starfish_hun: Hello, Drukkolok innen a beton-dzsungelből! Az én tavalyi erkély-paradicsom projektem csúfos kuda... (2010.03.27. 12:10) Itt a tavasz, írány a kert!

Linkblog

Élet a kerten túl...

2010.07.04. 22:30 Killy74

Az előző bejegyzésből néhány dolog kimaradt, amiről úgy gondolom, hogy talán a hosszú szünetre némi mentséget adhatnak.

Szóval ami kimaradt, de talán fontos lehet, hogy ugyan a paprikák feladták a harcot, azért van még élet a paradicsomon túl is.  Az ősszel elültetett szeder és málna kezd magára találni, a ribizliről nem is beszélve.  Remélem jövőre már tudunk egy kis málnát és szedret is rakni a gyümölcs salátánkba.

 

A sok eső miatt szinte minden héten füvet kellett vágni, aminek hatására mára már egész szépen megerősödött a gyep, bár pont ma konstatáltam csalódottan, hogy elég sok gaz jelent meg a fűben, aminek nem örülök, még ki kell találni, hogy mit tegyek ellene, mert előbb-utóbb elfogja nyomni a füvet, azt a szép zöld gyepet. :)

A jelek szerint egyetlen paprik fajta éli csak túl az itteni mikroklímát, még pedig az abszolút nem őshonos chili paprika, ami a balkonládában már tavaly is elégé magára talált, de idén a jelek szerint még komolyabban veszi magát.   
   A chilivel egy ládában van, de valahogy a bazsalikom nem talált magára annyira, sőt őszintén megvallva ez már a második bazsalikom, mert az első teljesen megadta magát.

A sok egyéb elfoglaltságok miatt nem nagyon volt időm a kertre, de úgy gondoltam, hogy bővíteni kell a repertoáromat, így elkezdtem egy amatőr főzőtanfolyamra is járni.

Eddig két alkalommal voltam, de voltak már siker élményeim.  Ez pld egy krétai csirkemell, de a szósz még nincs rajta. :)

 

Ezt még tanfolyam előtt csinálta Jamie Oliver receptje alapján: 

Jövőre talán már saját zöldségekkel tudom megcsinálni.

 


 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kert-elek.blog.hu/api/trackback/id/tr222129628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása