HTML

Az én Kiskertem

A kerttől ameddig a szem ellát...

Friss topikok

  • Sand Lover: A szárzeller tőlünk nyugatabbra nagy becsben áll, nyersen is fogyasztható és nagyon egészséges. Zö... (2010.04.09. 10:12) Hogyan kerül a cipő az asztalra?
  • Starfish_hun: Hello, Drukkolok innen a beton-dzsungelből! Az én tavalyi erkély-paradicsom projektem csúfos kuda... (2010.03.27. 12:10) Itt a tavasz, írány a kert!

Linkblog

Felkészülés az idei kert programra

2011.03.22. 22:50 Killy74

Akik azt gondolták, hogy a tavalyi csigás kudarc után feladom a kerti zöldségtermesztést, azok tévedtek. :-)
Idén új tervekkel vágok, vágunk neki a kertnek, ami a tél, a kutyák és persze a lustaságom miatt most még elégé megviselt.
Az első, amit meg kellene tennem, hogy az ágakat, amit egy kedves ismerősünk legallyazott a fenyőkről össze kellene gyűjtenem. A tervek szerint ezt a hétvégén abszolválni tudom végre. Addig is azért már történtek lépések. :-)
Vasárnap elültettem magokat, amikből, remélem, palánták lesznek, mire májusban ki kell őket ültetni. Ha nem válik be a terv, akkor még mindig tudok venni akkor palántákat.
A korábban megvásárolt magokból elültettem két fajta paprika, három féle paradicsomot (közte sárga paradicsom) és szálzellert is ültettem.

A zelleren kívül minden típusból 4 kis edénybe raktam magokat, nem túl sokat, nehogy elnyomják egymást. Azóta naponta 1-2x locsolom őket, hogy ne száradjon nagyon ki a földjük, hát meglátjuk…


Az egyik új ötlet, amit először egy ismerőstől hallottam, majd másnap a rádióban is erről volt szó, a csüngő eper termesztése. Ezt a fajta epret el lehet ültetni balkon ládába is, így a terasz korlátján tervezem egy pár tő eper elültetését, így szüretkor majd nem kell hajolgatva szüretelni.
A hétvégén el is megyünk szerintem beszerezni a palántákat.
Szintén a hétvégén gyorsan meg kellene még metszeni a rózsákat, illetve lehet, hogy málnát is metszem meg?

Ennek még utána kell olvasnom...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kert-elek.blog.hu/api/trackback/id/tr652763631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása