HTML

Az én Kiskertem

A kerttől ameddig a szem ellát...

Friss topikok

  • Sand Lover: A szárzeller tőlünk nyugatabbra nagy becsben áll, nyersen is fogyasztható és nagyon egészséges. Zö... (2010.04.09. 10:12) Hogyan kerül a cipő az asztalra?
  • Starfish_hun: Hello, Drukkolok innen a beton-dzsungelből! Az én tavalyi erkély-paradicsom projektem csúfos kuda... (2010.03.27. 12:10) Itt a tavasz, írány a kert!

Linkblog

Blog Indító

2010.03.26. 14:50 Killy74

A tavasszal együtt beindul ez a blog is, ahol első sorban a kertünkkel kapcsolatos bejegyzések lesznek később olvashatóak, némileg önző céllal, hiszen így én sem felejtem el, hogy mi is történt, illetve mikor.

A tervek között szerepelnek más témájú bejegyzések, de felelőtlenül nem akarok ígérgetni semmit.

Majd meglátjuk!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kert-elek.blog.hu/api/trackback/id/tr71870664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása